Algemene Ledenvergadering 2022
Communicatiecomm. 27 Juni

Algemene Ledenvergadering 2022

Op dinsdag 12 juli 2022 houdt MH&LC Tempo haar algemene ledenvergadering. De vergadering wordt gehouden in het clubhuis van Tempo en start om 20:00 uur. Alle leden hebben hiervoor per e-mail de uitnodiging en agenda ontvangen.

Voor aanwezigheid bij de vergadering kunnen leden zich tot uiterlijk 5 juli aanmelden bij de secretaris ([email protected]). Als iemand een onderwerp wil bespreken bij de rondvraag kan dit bij deze aanmelding kenbaar worden gemaakt.

Jaarcijfers zijn beschikbaar en zullen tijdens de vergadering worden toegelicht. Indien je deze vooraf wil in zien, kan je hiervoor contact opnemen met de penningmeester ([email protected]

Bestuursleden Annette Stinenbosch (commissaris van het bestuur) en Eugène Remijn (secretaris) hebben kenbaar gemaakt zich na décharge (aftreding) niet opnieuw herkiesbaar te stellen als bestuursleden. De overige bestuursleden stellen zich wel herkiesbaar. Twee nieuwe kandidaat bestuursleden hebben kenbaar gemaakt zich verkiesbaar te stellen als bestuurslid, te weten Martine van Roosendaal (commissaris van het bestuur) en Jurgen van Opdorp (secretaris).

Indien je jezelf als lid of betrokken persoon bij onze club ook kandidaat wil stellen voor een bestuursfunctie vernemen wij dat graag uiterlijk op 28 juni 2022. Tot op heden hebben er zich geen andere kandidaten aangemeld na een eerder daartoe gedane oproep.