Ontdek passie van Lacrosse!
Communicatiecomm. 23 April

Ontdek passie van Lacrosse!

Voor het komende seizoen (start oktober 2024) zijn de Lacrossers van Tempo op zoek naar nieuw talent. Sporters (16+) die een nieuwe uitdaging zoeken en stick skills hebben, maar deze anders willen inzetten in een andere setting, zijn van harte uitgenodigd. We nodigen alle hockeyleden (m/v/x) uit - ongeacht niveau of ervaring met lacrosse - om van deze mogelijkheid gebruik te maken. Deze nieuwe uitdaging kun je gewoon bij Tempo komen ervaren met dé Lacrosse XL Experience!

·      dinsdag 21 mei om 19:30 - 21:30 uur

·      woensdag 22 mei om 19:30 - 20:30 uur

·      donderdag 23 mei om 19:30 - 20:30 uur

·      Verder gaan? Er zijn vaste trainingen op dinsdag vanaf 19:30 uur.

Reserveer nu!

Per sessie is er plaats voor 5 tot 20 spelers, wie eerst komt, wie eerst maalt. Als duo/trio aanmelden kan ook. Boek je sessie uiterlijk 13 mei via Daniël Sterenborg. Hij is coach/trainer en te bereiken via [email protected] of Whatsapp 06 40 036 639.

Leden die de overstap maken, behouden gewoon hun Tempo lidmaatschap; geen verlies van privileges en behoud van continuïteit in het sporten. Er zijn maar twee kleine veranderingen;

1.     Het type lidmaatschap verandert:
- Senior lid wordt Lacrosse Senior lid
- of Junior lid wordt Lacrosse Junior lid

2.     De contributie verandert:
- Lacrosse Senior lid: €175
- Lacrosse Junior lid: €175

Overstappen? Geef dit vóór 31 mei door aan [email protected].