Op 1 oktober een nieuwe bar- en clubhuisbeheerster
Communicatiecomm. 6 Juni

Op 1 oktober een nieuwe bar- en clubhuisbeheerster

Beste Tempo leden,

Graag wil ik mij even voorstellen. Ik ben Mick Kaan en vanaf 1 oktober ben ik de nieuwe bar- en clubhuisbeheerster van Tempo. Dat is nog bijna 4 maanden wachten maar ik kijk nu al uit naar die start. Ik heb 7 jaar horeca ervaring als clubhuis beheerster van de Halsterse Tennis Vereniging en daarnaast ben ik al 30 jaar tennislerares. Ervaring en kennis van trainen en lesgeven wil ik heel graag gebruiken als hockey trainster voor de jongste jeugd.

Als clubhuisbeheerster wil ik niet alleen de bar goed laten draaien maar zeker ook een ‘spin in het Tempo web’ zijn. Zo wil ik verbinding maken met al die diverse leden, ondersteuners en andere betrokkenen van Tempo. Door naar hen te luisteren en vooral ook met hen te praten. Dat geeft mij veel plezier en zó wil ik iedereen een ‘thuisgevoel’ geven in het clubhuis van Tempo.

Dit is een eerste kennismaking maar veel liever spreek ik jullie zelf. Dat is in ieder geval veel gezelliger en persoonlijker. Spreek mij straks aan in of bij het clubhuis, dát vind ik erg leuk. Afsluitend een hartelijke en vooral warme groet!

Mick